"Ми повинні самі вірити в те, чому навчаємо наших дітей" Вудро Вільсон

Самоосвіта, розвиток, успіх!


"НАЙДОСВІДЧЕНІШИЙ ПЕДАГОГ НІКОЛИ НЕ ПОВИНЕН ЗУПИНЯТИСЯ НА ДОСЯГНУТОМУ, БО ЯКЩО НЕМАЄ РУХУ ВПЕРЕД, ТО НЕМИНУЧЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ ВІДСТАВАННЯ"
                                                                                     В.О.Сухомлинський


Сучасній системі освіти потрібен педагог, який не буде віставати, зупиняючись на досягнутому, який постійно буде рухатися вперед! Від готовності до застосування нових освітянських ідей, здатності постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку, залежить не тільки якість освітнього процесу, але й майбутнє дитини та цілої країни. 
Для того, аби йти у ногу із часом,  постійно навчаюся та підвищую свій професійний рівень: беру участь у семінарах, конференціях, методичних об'єднаннях.  

Брала участь у семінарах:

  • П'ятиденний 40 - годинний авторський семінар Ш.О. Амонашвілі "Гуманно -особистісний підхід до дітей в освітньому процесі" м. Київ (Сертифікат) 2011 рік.
  • Всеукраїнський науково - методичний семінар "Інноваційні технології в дошкільній освіті України: розвиток дитячої обдарованості та креативності" м. Київ (Сертифікат) 2012 рік.
  • Всеукраїнський проблемний семінар "Формування основ здорового способу життя суб'єктів освітнього простору ДНЗ: проблеми та шляхи вирішення" (за формою проведення "Літня школа для дорослих") Презентація системи роботи з педагогами ДНЗ. м. Запоріжжя (Сертифікат) 2015 рік.
  • Науково - практичний семінар "МНЕМОТЕХНІКА: ТЕХНОЛОГІЯ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ" м. Запоріжжя (сертифікат) 2015 рік.

Тема над якою працюю:

«Формування партнерських взаємовідносин дітей дошкільного віку шляхом використання принципів гуманної педагогіки Ш.О. Амонашвілі у процесі ручної праці»

Провідна ідея досвіду. Формування партнерських взаємовідносин дітей дошкільного віку у процесі ручної праці буде ефективно за умови використання принципів гуманної педагогіки Ш.О. Амонашвілі.
Актуальність досвіду. Дитинство - найважливіший період у житті кожної людини. Саме дошкільний вік - це етап становлення людини, етап, коли формується вміння мислити, свідомо сприймати навколишній світ та самого себе, спілкуватися з іншими людьми. 
Останнім часом вчені та педагоги шукають нові методи та підходи у вирішенні питань розвитку та виховання підростаючого покоління, створюються умови, які дають дітям розвиватися не лише фізично здоровими та інтелектуально розвиненими, а й творчими особистостями.
Головним принципом реалізації сучасних програм розвитку та виховання дітей дошкільного віку є використання особистісно - орієнтованого підходу до кожної дитини.
На мій погляд, принципи гуманної педагогіки Шалви Олександровича Амонашвілі можуть служити інструментарієм у вирішенні цих завдань. Гуманна педагогіка формує особистість, яка керується в житті гуманістичними духовними цінностями, здатна вибрати свою точку зору та робити вибір на її основі, ставити та вирішувати проблеми, допомагати іншим людям. Найважливіша здатність такої особистості - здатність до творчості в будь-якій сфері життя.
Образотворча діяльність з її широкими психолого- педагогічними можливостями може бути однією із засобів, що сприяють розвитку успішної взаємодії дитини з дорослими та однолітками.
Науково - теоретична база досвіду. В основу роботи покладено концептуальні основи Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція). Ідеї ​​та принципи гуманної педагогіки Ш.О. Амонашвілі, який є послідовником педагогів - гуманістів В.О. Сухомлинського, К.Д. Ушинського, К.М. Вентцеля та ін., психолого - педагогічні дослідження формування партнерських взаємин дошкільників В.В. Абраменкової, І. Д. Беха, Р.С Буре, Г.А. Цукерман.
Досвід містить:

  • Актуальність проблеми.
  • Теоретичне обґрунтування проблеми.
  • Перспективний план (4 р.ж., 5 р.ж., 6 р.ж)
  • Конспекти занять.
  • Опис нетрадиційних технік зображувальної діяльності.
  • Ігри на згуртування дитячого колективу.
  • Консультації для вихователів, батьків.


Презентація досвіду на районному методичному об'єднанні вихователів молодшого дошкільного віку 2015 рік 

Немає коментарів:

Дописати коментар